Wednesday, January 6, 2010

Orang Sedang Makan Oren Memang Begini

gua happy tahun ini
gua rasa hidup gua penuh dengan keindahan

gua tipu sebenarnya.

tak semua indah belaka.
hari ini contohnya.
gua takde mood, gua apply cuti dan terus dapat.

gua malas untuk semua perkara
walaupun perkara-perkara yang elok.

gua telah terbiasa bekerja 4 hari seminggu selama 3 minggu.

gua rasa bodoh lagi sekali
dipermainkan, atau diperbodohkan atau gua sendiri terlalu mengharap.

entahla.

gua masih menunggu saat manis yang buat gua semangat.

dalam hidup ini, jangan buat mistakes yang saat berulang.
jangan jadi lalang, menurut sangat.
jangan jadi gua, percaya sangat dengan janji.

ha ha ha ha ha ha.

gua lah orang yang buat mistakes yang sama berulang itu.

kah kah kah kah kah.

gua kecewa.

*lagu Adrenalin : Melastik Bintang ke udara*.

macam tau-tau aja kau nie.

1 comment:

  1. Escapist yang warasJanuary 6, 2010 at 7:55 PM

    Orange gile. Kakakakakaka. Cepatla appraisal weihhhh

    ReplyDelete